onsdag 14. juli 2010

Sommer i Nord-Norge fører til eBay avhengighet...

Pissregn og 9 grader. Kan man ønske seg mer? I kombinasjon med mammapermisjon er det å bli hekta på eBay ikke bare bare...for hvem kan vel motstå alle de Asia baserte nettbutikkene som selger hva enn du måtte ønske av gadgets og duppeditter til fantastipriser, 5,- kroner og gratis frakt!
Per i dag sitter jeg her med litt av hvert, noe jeg aldri har brukt, mens en hel del småting som så absolutt har kommet til nytte. Min aller siste ervervelse kom i posten i går, og den kommer til nytte med en eneste gang! Kostet meg den nette sum av 20,- inkludert porto! Noe lignende på en babybutikk i landet vårt ville vel ha sett meg bla opp rundt hundrelappen, minst!




Jeg kan vel trygt si at jeg bestiller noe på eBay bortimot hver dag. Men som sagt, med de prisene man opererer med så er det en temmelig billing shopping-terapi! Nesten hver dag ligger det en forundringspakke eller 2 og venter på meg i postkassa.
Som min kjære mann alltid sier; "Christmas everyday!"
Er det rart jeg blir kalt dronningen av eBay! :D

Og helt OT, lillegull på stellebordet i morrest:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar